המלצות – ד"ר משה רויבורט

מה חושבות המטופלות?

המלצות מתוך אתר MEDREVIEWS

המלצות מטופלות

דר' משה רויבורט היקר, הרופא המלאך המיוחד, הרופא שכמותו אין עוד אחד! הצלחת להגשים לי עוד חלום ועזרת לי להפוך לאמא לשלושה מדהימים. המון תודה רבה מקרב לב על טיפולך המסור, על תשומת הלב האישית, הדאגה, האכפתיות וכמובן המקצועיות. זה בכלל לא מובן מאליו, זה נפלא ונדיר, רופא שכמותך להכיר. עלה והצלח בכל מעשי ידייך הברוכות, ראוי אתה למלוא חופן הברכות. מאחלים שיהנו ממך עוד הרבה מטופלות, ושתזכה להפוך עוד המון משםחות למאושרות. נסיים שוב במילה קטנה אך עם משמעות גדולה גדולה - דר' רויבורט, המון המון תודה!!! 💖
לדוקטור רויבורט היקר מה שארשום לא יהיה מספיק להודות לך על המתנות הקטנות שלי התאומות שלי, עמדת לצידי לאורך כל הדרך למרות שהיו הרבה נפילות ותסכולים אתה היית שם כדי לעודד ולהרים. תודה לך על הכל תודה על הגשמת חלום אסנת והבנות.
שלום לך ד"ר רויבורט היקר!! חג שמח ומועדים לשמחה. רציתי לעדכן אותך שילדתי בשעה טובה תאומים בת ובן ובהזדמנות זו להודות לך מכל הל❤️ על הטיפול המסור ועל כל רגע שהית זמין להקשיב ולהדריך.🙏 תודה לך ד"ר יקר‼️ מקווה שבעז"ה אוכל להגיע עם התאומים להודות לך מקרוב.🌷🌹 המטופלת שלך ר.ש.
שלום לכולן, אני מבקשת לנצל את האפשרות להוקיר, להודות ולהמליץ בחום לב על הטיפול המסור המקצועי האישי והאנושי של דר' משה רויבורט ולאישה המופלאה דפנה זהבי, שפשוט עושה קסמים, בתהליך הכל כך קשה ומפרך שאנו נאלצות לעבור בעיקר כעת, דפנה נותנת לי הכוחות שאני כ"כ זקוקה להם להמשיך ולהאמין בדרך .תודה רבה דפנה - אין לי מספיק מלים לתאר כמה את מיוחדת וטובת לב 💕
דר רויבורט היקר בוקר טוב! סליחה על ההפרעה ביום שבת, רק רציתי לשתף אותך בשמחה רבה שאתמול בלילה ילדתי בן בריא וחמוד🧿🤚🏻❤️😍 תודה לך על הכל, בזכותך ובזכות הטיפול המסור שלך זכיתי ל3 ילדים מדהימים❤️ אין כמוך, תודה! נ.
נפעמת ונרגשת חזרתי עכשיו מביקור אולטראסאונד דופק ראשון אצל ד''ר רויבורט! בעוד רופאים אחרים שלחו אותי לפרוצדורות לא מועילות במקרה הטוב וחלקם אפילו התעלמו ואמרו לי לחזור בעוד כחצי שנה, ד''ר רויבורט - בפרוצדורה פשוטה של צילום רחם, שחרר לי כדור פינג פונג שהיה תקוע לי בגרון במשך תקופה ארוכה! אין לי מספיק מילים באוצר המילים בשביל להודות לו. חייבת לומר לכל מי שמתלבטת/חוששת מצילום רחם - אל! הגם שזה הליך לא נעים, מדובר בקליפת השום כשהריון נתפס. בהצלחה לכולן ו ... שוב תודה לד''ר רויבורט וכמו בן לדפנה על הזמינות ועל המחוייבות המטורפת שאינה מובנת מאליה כלל וכלל.
יצרתי איתו קשר במוצאי שבת בשעה 22:00 בלילה! הפנה אותי למוקד זימון תורים וקיבל אותי יומיים לאחר מכן בזמן קורונה. רופא קשוב סבלני וקואופרטיבי. ממליצה בחום לכל מי שמתלבטת. הוא הבחירה שלי לליווי הריון! גם דפנה העוזרת האישית שלו מדהימה- קשובה וזמינה לכל שאלה. שאפו!
ד"ר רויברט היקר,עכשיו אפשר כבר לכתוב אתה אחראי לארבעה ילדי במהלך ההריון האחרון.ברצוני להגיד לך אלף תודה על הזמינות על השיחות על הייעוץ על זה שלא עזבת אותנו ודרשת בשלומנו כל הזמן וזה לא מובן מאליו.אז לרופא שמגשים חלומות רציתי בשמי ובשם משפחתי למסור לך את מלוא הערכתי את מלוא תודתי ושתמשיך להיות מי שאתה, רופא נדיר, רופא מקצוען, רופא אנושי, רופא שלא רק מכבד את המקצוע שלו אלא מוביל בתחומו !אוהבים ומעריכים כל רגע שפגשנו אותך , תודה !
לדר' משה רויבורט,ההתחלה היתה תהליך מאוד ארוך (ומייגע... 😊) ועברנו דרך ארוכה שבסופה נולדה בתנו הבכורה.ואחרי תקופה לא ארוכה התחלנו איתך שוב את אותו תהליך ארוך, שלפעמים היה לא קל, והיה גם עצוב... אבל לבסוף יצא משהו טוב. ועזרת לנו להביא לעולם את הבן שלנו.מודים לך על כל הזמן, על המקצועיות והזמינות, ושתמיד היה מענה כשהיה צריך.תודה רבה‼ מאיתנו בהערכה רבה, משפחת @
ד״ר רויבורט היקר! נולד לנו בן מתוק מאוד ואני לא יכולה להפסיק לחשוב שכל זה בזכותך. נתת לנו את המתנה הכי יקרה שיש, והגשמת לנו את החלום להיות הורים, להיות משפחה. תודה רבה מכל הלב על הליווי, על המשפטים המעודדים כשכבר אין כוח ותקווה, על הסבלנות מול כל השאלות, ועל המקצועיות האין סופית. זכינו מאוד!
ממליצה בחום על ד"ר רויבורט,אני אומנם רק בתחילת הדרך אבל טרם יצא לי להיתקל ברופא עם המון סבלנות, שנותן מענה במיידי וזמין בנייד הפרטי שלו,אין ספק שבמסע שכזה צריך רופא עם המון אמפתיה ודר רויבורט הוא אכן רופא כזה😊
לדר' משה רויבורט,ההתחלה היתה תהליך מאוד ארוך (ומייגע... 😊) ועברנו דרך ארוכה שבסופה נולדה בתנו הבכורה.ואחרי תקופה לא ארוכה התחלנו איתך שוב את אותו תהליך ארוך, שלפעמים היה לא קל, והיה גם עצוב... אבל לבסוף יצא משהו טוב. ועזרת לנו להביא לעולם את הבן שלנו.מודים לך על כל הזמן, על המקצועיות והזמינות, ושתמיד היה מענה כשהיה צריך.תודה רבה‼ מאיתנו בהערכה רבה, משפחת @
זכות גדולה להכיר ולהיות מטופלת אצל רופא מסור ⭐ אחראי ⭐ואיכפתי ⭐כמוך. תודה לך דוקטור ולשותפה המדהימה דפנה זהבי אתם אנשים מיוחדים מאד, עלו והצליחו מעלה מעלה.
כשהתחלתי את התהליך לא ידעתי לאיזה מסע אני נכנסת ושום דבר לא הכין אותי לזה. אך ברגע שנכנסתי למרפאה ופגשתי את ד''ר רויבורט, פגשתי שותף לדרך הלא פשוטה הזו, שלרגע לא נותן לי להתייאש, אמיתי, ישר וזמין לאורך כך הדרך. ממליצה בחום.
אני מטופלת של ד"ר רויבורט משה רופא הפיריון.אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה להתנהלותו כלפי בתור מטופלת:מקצועי, סבלני, נגיש, מכבד והצלחת הטיפול היא בעדיפות ראשונה אצלו וזה מורגש בכל עשייתו.זכות גדולה שיש רופא כזה במכבי ואני ברת מזל שזכיתי להגיע אליו.כל הכבוד לרופא הזה - איש משכמו ומעלה ונדיר ביותר.תודה רבה מעומק הלב.
לכבוד הנהלת מכבי, ברצוני לציין לטובה באופן יוצא דופן את ד"ר משה רויבורט ממרפאת פריון הדר יוסף בתל אביב.לאחרונה טופלתי על ידו, והתרשמתי עמוקות ממידת מסירותו, זמינותו למטופלות, סבלנותו ורמת האכפתיות שהפגין כלפי (וכלפי מטופלות אחרות) בכל מהלך הטיפול.טיפולי הפריון היו תקופה לא קלה עבורי (ואני מניחה שגם עבור נשים רבות אחרות), והאופן שבו ד"ר רויבורט היה זמין וקשוב לכל שאלה שעלתה לי, גדולה כקטנה, מה שגרם לי להרגיש הרבה יותר בנוח במהלך הטיפול. עברתי להיות מטופלת אצלו לאחר סייקל טיפול ראשון במרפאת פריון אחרת, ומהרגע הראשון חשתי כי לא ניתן להשוות את היחס של ד"ר רויבורט לרופאי הפיריון האחרים, ואף לרוב הרופאים האחרים שביקרתי אצלם בשנים האחרונות.בהחלט אמליץ לחברותי ולנשים אחרות להגיע אליו, משום שבתוך כל החוויה הלא-נעימה, הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית, של טיפולי הפריון – תחושת הביטחון, האדיבות והסבלנות שמעניק ד"ר רויבורט עושות את כל ההבדל! תודה רבה!ש.ל.
ד"ר משה רויבורט, תודה לך מעומק ליבנו, על האור והאושר הרב שנוספו לחיינו עם לידתה של נועה: ביתנו הבכורה והיקרה מפז. "… כל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם ומלואו …" עזרת לנו רבות בבריאת ילדתנו ובהרחבת משפחתנו וכל זאת בדרך ראויה, מקצועית ומכבדת. יישר כוח ובהצלחה בהמשך דרכך ובשליחותך המופלאה. בהערכה רבה.
שלום רב, שמי מיכל וברצוני לציין לשבח את דוקטור משה רויבורט מ"מרכז לבריאות האישה".משה רויבורט לאורך כל הטיפול בנו היה מסור, שמר על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר שיצא לי להכיר, היה זמין לטלפונים, להודעות טקסט ופשוט היה שם כל פעם שהיה צריך.אני סבורה ובטוחה שמדובר בנכס עצום למכבי שירותי בריאות שיש לכם רופא ברמה כזו גבוהה. חשוב לי וחשוב לבעלי לציין לשבח את פועלו של משה רויבורט, בזכותו קיבלנו טיפול מסור ומקצועי והגענו לתוצאות הרצויות.חשוב לי שתעבירו את המסר הזה לגורמים הרלוונטיים… כי רופאים כמו דוקטור רויבורט לא פוגשים מידי יום. יישר כוח! המשך לעשות את מה שאתה עושה בצורה הטובה ביותר ולהפוך זוגות צעירים למאושרים! תודה על יחס חם תודה על מקצועיות תודה על זמינות תודה על מי שאתה!
לדר' רויבורט היקר! כשנכנסתי לחדר שלך בפעם הראשונה חששתי מאוד, אך אתה ישר אמרת: "אל תדאגי מפה את יוצאת שאת בהריון". משפט אחד קטן שלך הרגיע אותי ואכן הבטחת וגם קיימת תודה לך על הרוגע שלך, העידוד שלך וההתמדה האין סופית במטרה. אלמוג הקטנה נולדה והשמחה שלנו מרובה וכן, הכל בזכותך תודה על הכל!
טופלתי ע"י דר' רויבורט במסגרת ביה"ח, אך אפילו שם זכיתי ליחס אישי ולבבי, כאילו הייתי פציינטית פרטית שלו. הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים הליכות, ובעיקר אנושי.ממליצה עליו לכל אחת שצריכה רופא שיהיה סבלני אליה ויעבור איתה את כל התלאות של טיפולי פריון.
אנוכי מטופלת של ד"ר רויבורט, רופא אנושי שמבין את המטופלת ותומך בה, נותן יחס אישי, סבלני מאוד וזמין בכל עת.רופא מקצועי מאוד, קונקרטי ותמיד שמח לענות על כל שאלה שעולה אפילו בטלפון!!!לא נתפס לשיטת טיפול קבועה, מנסה לשנות על מנת להשיג תוצאות, ממש רופא פרטי, כן ירבו רופאים כמותו.בקיצור, ממליצה בחום.
אני מטופלת של דר רויבורט מזה חצי שנה, ואחרי שעברתי מסכת עינויים אצל גניקולוגים רבים.דר' רויבורט היחיד, זיהה את הבעיה מיד לאחר בדיקות (יש לציין שגם רופאים אחרים ראו את אותם הבדיקות- אך לא ראו דבר).אצל דר' רויבורט אני מקבלת יחס אישי, הכוונה (גם לא בשעות העבודה שלו). מומלץ בחום לפנות אליו.
טופלתי על ידי דר' רויבורט בנושא פוריות דרך מכבי. דר' רויבורט הוא גניקולוג מאד מקצועי, יסודי ורציני, אך מה שהדהים אותי עוד יותר, היה היחס האמפתי והאכפתי.ישר מההתחלה הוא נתן לנו את מספר הטלפון הנייד וביקש מאיתנו להתקשר בכל שאלה, כי לדבריו, עדיף לשאול שאלה מיותרת לכאורה מאשר לחכות ולפספס.קיבלנו טיפול מדהים (שגם הצליח) והרגשנו שיש לנו רופא אישי, למרות שטופלנו דרך מכבי ולא באופן פרטי.דר' רויבורט הוא רופא ואדם מדהים !
דוקטור רויבורט היקר,אומנם כבר חלף די הרבה זמן מאז פגישתנו האחרונה, אולם מאז ועד היום לא חלף רגע שלא בירכנו והודינו לך על המתנה המדהימה שהענקת לנו.ליווית אותנו במשך תקופה לא פשוטה, וגם שהטיפולים לא צלחו, ידעת להיות רגיש ויחד עם זאת פרקטי וישיר על מנת לעודד אותנו שלא נתייאש ונמשיך לנסות עד שנשיג את המטרה הנעלה של לידת בננו.הטיפול המסור והמקצועי  שנתת לאיימי ולי היה מעל ומעבר למה שניתן לצפות מרופא. תמיד כינינו אותך המלאך שאיפשר לנו להגשים את החלום שלנו להרחבת המשפחה.בן הוא התגשמות כל השאיפות שלנו, ילד יפהפה, חייכן, נוח, חכם ואהוב.לא נותר לנו אלא לומר לך פשוט תודה.מקוים שתמשיך את פועלך עוד שנים רבות ואנחנו בטוחים שהמסירות והסבלנות שלך תקצור אין ספור הצלחות.
דר' רויבורט היקרלעיתים ניתנת לנו הזכות ואנו יכולים לגעת, להשפיע, לעשות למען אנשים אחרים.לך, ניתנו שתי זכויות ומתנות:היכולת המקצועית  להעניק לזוגות את המתנה הנפלאה בעולם – ילדים.והיכולת האנושית לעשות כן בנועם ובענווה.ובכך גדולתך.למרות שעדיין לא הגענו ליעד,רוצה אני לומר לך תודה על הליווי הצמוד והאיכפתיעם המון המון תודה והערכה
ד"ר רויבורט היקר,אין די מילים להביע את תודתנו העמוקהעל כך שהיית זמין וקשוב בכל עתעל כך שהיית סבלן לכל שאלהעל השקט והרוגע שהקרנת בזמנים לחוציםעל ההרגשה שנתת לנו שיש על מי לסמוךעל טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותרועל החיוך וההתעניינות שלא פסקוובעיקר על שתי הבנות המקסימות אגם ודנההן לנו המתנה הכי גדולה !
לד"ר רויבורט היקרתודה על שנים של טיפול מסור, על סבלנות אין קץ ועל היחס החם שגילית כלפינותודה על העידוד ברגעים קשים ועל הנחמדות שהיא מעל ומעבר למקובלהיצירתיות שלך והנכונות שלך לעזור בכל מצב ולהשיב על שאלות בטלפון גם בשעות לא מקובלות הם לא דברים טריוויאליים ואנחנו מעריכים זאת מאוד.ועוד תודה קטנה בשם אורי הקטנה על זה שסייעת להביאה אל העולם
ד"ר רויבורט היקר,אומרים שלפעמים חלומות מתגשמים, במקרה שלנו, החלום התגשם פעמיים,והצטרפה נסיכה נוספת למשפחה, וכל זה בזכותך.מילים לא יוכלו לבטא את השמחה הגדולה שממלאת את ליבנו והאור הגדול שנכנס לתוך חיינו.אלף תודות על הסיוע והתמיכהונאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך הפורייה
לד"ר רויבורט היקר!למרות, שחזרנו אלייך "קצת באיחור" של חמישה חודשים אין מספיק  מילים בעולם כדי להביע עד כמה אנחנו מודים לך על הנסיכה הקטנה שקיבלנו.אחרי שמונה שעות בלבד של צירים (אפילו לא כל כך כאב …).תודה רבה, שעזרת לנו לגלות מה הפירוש האמיתי של אושר ואהבה (וגם דאגה) ואנחנו מקווים שלא תיפגע אם לא נצטרך את עזרתך "בפעם השנייה".מודים לך מכל הלב.
ד"ר רויבורט היקר!התמזל מזלנו לפגוש בך באמצע הדרךלא היינו יכולים לאחל לעצמנו טיפול יותר מסור, מצויין ומקצועי מזה.
לד"ר רויבורט היקרתודה היא מילה יפה והמשמעות שלה גדולהמילה עם ערך אהבה והערצה לאדם אשר נתן או עשה.ברצוננו להביע לך מילות תודה והערכהעל תשומת הלב האישית והחמהעל הטיפול המסור והסבלנות הרבהוהכי חשוב על התוצאה המדהימה.
תודה ד"ר רויבורט היקר!אתמול התחילה שנת לימודים חדשה.יהב ומיה שניהם גדלים וגדלו כל כך!!! הרבה מזה שהם בכלל כאן הוא בזכותך…רציתי שתדע שאתה בליבנו ובמחשבות שלנו תמיד!
דוקטור רויבורט היקר,אומנם כבר חלף די הרבה זמן מאז פגישתנו האחרונה, אולם מאז ועד היום לא חלף רגע שלא בירכנו והודינו לך על המתנה המדהימה שהענקת לנו.ליווית אותנו במשך תקופה לא פשוטה, וגם שהטיפולים לא צלחו, ידעת להיות רגיש ויחד עם זאת פרקטי וישיר על מנת לעודד אותנו שלא נתייאש ונמשיך לנסות עד שנשיג את המטרה הנעלה של לידת בננו.הטיפול המסור והמקצועי  שנתת לאיימי ולי היה מעל ומעבר למה שניתן לצפות מרופא. תמיד כינינו אותך המלאך שאיפשר לנו להגשים את החלום שלנו להרחבת המשפחה.בן הוא התגשמות כל השאיפות שלנו, ילד יפהפה, חייכן, נוח, חכם ואהוב.לא נותר לנו אלא לומר לך פשוט תודה.מקוים שתמשיך את פועלך עוד שנים רבות ואנחנו בטוחים שהמסירות והסבלנות שלך תקצור אין ספור הצלחות.
לד"ר רויבורט היקר!תודה מקרב לב לך רופא יקרעל טיפולך המסור,על יחסך המיוחד,הינך לליבנו יקר ואהוב.תודה על המעקב, ההתמדה ורצונך הטוב,בצניעות וענווה נאמרכי הינך רופא מושלם!!!תודה על הדאגה והכנות בהתעניינותך.על כל אלה נאחל – שתבוא עליך הברכה.המשך להיות רופא מיוחד,רופא שכמותו אין עוד אחד.מאחלים שייהנו ממך עוד הרבה מטופלים,ובעזרת השם ובעזרתך – יהיו מאושרים!
ד"ר רויבורט,אני רוצה לספר לכם קצת על האיש המקסים הזה שעושה יום יום מצוות רבות, לא רק בגלל התפקיד שלו שמטרתו בעיקר להביא ילדים לעולם, אלא גם היחס, הגיה, התשובות המעודדות, הרגישות, הזמינות בנייד לכל שאלה (אפילו בשבת !) והאווירה הנינוחה והרגועה הזו שהוא משרה ומקרין כל הזמן …אני בעלת שחלות פוליצסטיות, הגעתי לד"ר רויבורט בהמלצת רופא הנשים שלי שאמר לי "אם את באמת רוצה להיכנס להריון – זה הד"ר …" קבעתי תור, הגעתי והבנתי שהוא האיש …הוא מאוד יסודי, בודק כל דבר, לא מדלג על שום בדיקה ושלב, בסופו של דבר הגענו לשלב הפריה חוץ גופית (לאחר טיפול בזריקות וכדורים). לפני שהתחלנו את תהליך ההפריה, ד"ר רויבורט ביקש שאגיע עם בעלי (למרות שבפעמים הראשונות גם הגעתי עם בעלי כי גם אותו ד"ר רויבורט ביקש לבדוק) כדי שיוכל להסביר לשנינו את התהליך, זה היה מאוד חשוב כי אני כל כך לחוצה ששכחתי המון פרטים שבעלי זכר מהפגישה, ד"ר רויבורט ענה לכל שאלה, נתן יחס חם ומלטף.אף פעם לא הרגשתי שאני עוד אחת בסרט נע … למרות שמדובר ברופא של קופ"ח !! לא להאמין, קיבלתי יחס של רופא פרטי צמוד … במסדרונות אסותא לפני השאיבה השנייה (שבעקבותיה אני היום בשבוע 20 להריוני כתוצאה מהמיומנות והמקצועיות של האיש המדהים הזה …) ישבתי על המיטה ליד הכניסה לחדר ניתוח, קפצתי במקום מהלחץ, בעלי החזיק לי היד, ד"ר רויבורט ניגש, התיישב לידי – ליטף לי הראש ושאל – "יעלוש – ממה את לחוצה?" שפכתי את כל מה שהיה על ליבי – שאני מפחדת שיכאב, שלא יהיו ביציות, שיהיו אבל לא יופרו, ש.. וש.. אז ד"ר רויבורט אמר לי בקול רגוע וחם: "יעלי, רק מחשבות חיוביות". לא יודעת למה אבל נרגעתי, אפילו בעלי – אהוב נפשי, שהיה שם לא יכול היה להרגיע אותי ככה.השאיבה הייתה מוצלחת ביותר, נשאבו 18 ביציות וכאמור אני היום בהריון עם הבן המקסים שלי שעתיד להיוולד תוך 20 שבועות … אגב – שהתקשרתי לספר לד"ר רויבורט על תוצאות בדיקת הדם החיובית (הוא היה הטלפון השני אחרי שסיפרתי לבעלי) הוא אמר "אני תמיד יודע הכל אחרון .." הוא הדריך אותי מה עליי לעשות, קבע לי תור לבדיקת דופק ורק אז אחרי שראינו את הלב הקטן פועם הוא איחל בהצלחה וביקש שנבוא לבקר עם הילד (לפני שנתחיל איתו סבב לעוד ילד …:)).אני כותבת פה הכל כי אני מרגישה שנפל בחלקי להיות מטופלת של ד"ר רויבורט ואם מישהי מכן מתלבטת – ד"ר רויבורט הוא הרופא המקצועי והרגיש ביותר – אל תתלבטו !! בהצלחה לכולן !ד"ר רויבורט, אני בספק אם אתה זוכר אותנו, אני יודעת שאתה מתייחס כך לכולן אז יהיה קשה לזכור אבל בכל זאת – אנחנו לא שוכחים את כל מה שעשית עבורנו ומאחלים לך הצלחה, כי אתה פשוט רופא מדהים.
לכבוד הנהלת קופ"ח מכביהנדון: הכרת תודה על פועלו של ד"ר רויבורט משהאת ד"ר רויבורט פגשתי לראשונה לפני כעשר שנים במהלך שירותי הצבאי. כבר אז התגלה מולי רופא נשים מקצועי ואמפתי, לאחר ניסיון מר עם גניקולוגים אחרים.בחלוף השנים משלא הצלחתי להרות כדרך הטבע, התברר לי שאצטרך הכוונה רפואית כלשהי בהבאת ילדים לעולם. גיליתי אז שד"ר רויבורט מתמחה בטיפולי פוריות ומקבל מטופלות המבוטחות במכבי במרחק סביר ממקום מגוריי. כמובן שלא היססתי וניגשתי אליו מיד.נפגשנו בשנית לפני כשנתיים, והייתי מטופלת שלו כ 9 חודשים. במהלך הטיפול ד"ר רויבורט גילה מקצועיות רבה, וניכר שעשה את עבודתו תוך הפעלת הרגישות המתאימה ורצון אמיתי וכן לעזור למטופלותיו. הקשר עם האחות במרפאה היה מסודר והדוק, וכן ד"ר רויבורט עצמו עמד לרשותי באמצעות הודעות טקסט ושיחות אישיות כאשר נקלעתי למצוקה ונזקקתי למרגוע או למתן הכוונות רפואיות, שעה שהיו לו עשרות מטופלות אחרות. ברור לי כי אלו פעולות היוצאות מגדר הרגיל וכי רופאים אינם "חייבים" בהם.לאחר 9 חודשים הריתי אולם לצערי לא יצאתי בידיים מלאות מאותו הריון. ליבה של התינוקת שלי נדם עם התפתחות הצירים ונאלצתי ללדת אותה כשאינה בחיים.שבורה ומרוסקת, הבנתי כי עליי להתחיל הכל מהתחלה. גם הפעם- לא היססתי וניגשתי אליו מיד. ד"ר רויבורט ליווה אותנו תוך הפגנת מקצועיות ואמפתיה רבה, בתקופה שהייתה מאוד קשה נפשית לי ולבן זוגי.פגשתי לא מעט רופאים, ובפרט רופאי נשים בחודשים האחרונים. כמובן שחשוב שרופא יהיה מקצועי וייתן מענה רפואי הולם למטופליו, אבל מעבר למקצועיות נדרשים גם יחסי אנוש טובים וראייה כוללת של המטופל. ד"ר רויבורט בהחלט הגדיל לעשות זאת ועל כך תודתי.